Tiedonhallinta kuntoon!

Tiedonhallinta kuntoon Sharpcloudin avulla. Yhteistyöratkaisut ovat korvaamattomia, kun kommunikoidaan kollegoiden, kumppaneiden tai asiakkaiden kanssa, globaalisesti, sisäisesti tai ulkoisesti. Tehokas tiedonhallinta edellyttää, että dataa tai tietoja voidaan jakaa turvallisesti ja tarkastella millä tahansa laitteella, koska tahansa. Yhteistyö parantaa projektien ja tietojen hallintaa varmistamalla, että sisältö on tallennettu yhteen paikkaan. Näin tiimisi pääsee aina käyttämään uusinta versiota, olivatpa he sitten missä tahansa. Saman dokumentin eri versioita ei tarvitse enää lähetellä sähköpostitse edestakaisin ja tiimin jäsenet tietävät aina, mistä uusin versio löytyy. On paljon helpompaa, kun dataan, dokumentteihin, projekteihin, budjetteihin ja esitelmiin pääsee käsiksi yhdessä paikassa. Näin toteutettu tiedonhallinta mahdollistaa samanaikaisen työskentelyn tiimin ja kollegoiden sijainnista riippumatta. Yhteistyötä varten suunnitellut työkalut auttavat tiimin jäseniä tarkastelemaan projektin kehitystä alusta alkaen. Projektin- ja tiedonhallinta ei ole koskaan ollut näin helppoa: voit helposti seurata, kuka teki viimeisimmät muutokset asiakirjaan, millainen dokumentti oli ennen näitä muutoksia ja nimetä kollegan tarkastamaan sen.

Visualisoitu tiedonhallinta ja asiakaskokonaisuudet.

Tiedonhallinta – missä tahansa, milloin tahansa

Tiimin jäsenet voivat työskennellä etänä missä päin maailmaa tahansa. Näin ollen koko tiimi voi olla hajautettuna ja silti työskennellä järjestäytyneesti. On laajasti tunnustettua, että yhteistyötä tekevät organisaatiot voivat tarjota paremman asiakaskokemuksen ja pysyä ketterinä markkinoiden trendien, paineiden ja muutosten pyörteissä. Organisaatiot voivat koota parhaan mahdollisen tiimin projektiaan varten siitä riippumatta, missä se sijaitsee, ja kenenkään ei tarvitse olla projektista erossa. Nykyaikainen tiedonhallinta antaa käyttöösi työkalut, joiden avulla voidaan lopettaa asiakirjojen arvioimiseksi tarvittavat kokoukset tai puhelinsoitot. Asiakirjat voidaan ladata työkaluun, ja tarkastajat saavat automaattisen sähköpostiviestin, jonka jälkeen he voivat tehdä merkintöjä ja tarpeellisia muutoksia asiakirjaan ja ilmoittaa muille tiiminjäsenille, että asiakirja on tarkastettu ja valmiina. Näin projektin työnkulku voidaan helpommin pitää vakaana ja järjestäytyneenä, ja tiiminjäsenet osallistuvat tarvittaessa nopeasti. Yhteistyö tarjoaa kilpailuetuja varmistamalla, että yritykset voivat luottaa kykyynsä tarjota parempia työskentelytapoja ja varustamalla yrityksen tulevaisuutta varten.

SharpCloudin tehokas tiedonhallinta

SharpCloud antaa sinulle mahdollisuuden luoda visuaalisia, kiinnostavia esitelmiä tai tarinoita oman datasi pohjalta. Lataa Excelisi suoraan SharpCloudiin ja herätä datasi henkiin helpompia liiketoimintakeskusteluja varten. Tietosi tallennetaan turvallisesti SharpCloudiin, jossa kaikki valtuutetut henkilöt pääsevät päivittämään niitä. Tulokset näkyvät kaikille välittömästi. Tämän ansiosta ei enää tarvitse päivittää useita dokumentteja aina, kun tiedot muuttuvat. Kaikkein uusimmat tiedot ovat aina välittömästi kaikkien saatavilla. Tehkää yhteistyötä projekteissa, kommentoikaa, lähettäkää viestejä, päivittäkää esitelmiä – kaikki tämä SharpCloudissa.

Kokeile jo tänään ilmaiseksi. Kirjaudu sisään. Tämän koulutusaineiston avulla SharpCloudin käytössä pääset hyvin alkuun.

Autamme mielellämme lisää ota yhteyttä.